Pagini

vineri, 7 noiembrie 2008

buzunar pentru leul care lipseşte


poemul salvator XXI



banul! un cuvânt ciudat


dar care sună plăcut în buzunarul


fiecăruia! o insulă de hârtie fără de care


ne scufundăm în spaime!




în cotidianul nostru florile răului au crescut


discret din florile mucegaiului


deh! de foame facem ulcer nu de poezie!


fără bani îţi înalţi inutil glasul


fără bani chiar şi-o scrumbie e impertinentă cu tine!




***


doi popi români s-au iubit cu tot tacâmul


acum s-au denunţat. din scrisorile lor aflăm că după


ţocăituri şi mângâieri pe sub sutană urmau


plicuri pline cu bani!



bani! pentru maşini şeminee şi cluburi popeşti!



unde se pipăie pe îndelete destinul poate poate


mita umple cerul!



iată!astăzi am scris pe blogul meu


despre bani! despre bani se vorbeşte de săptămâni întregi


despre atacurile speculanţilor ofensivi


despre păsările-mercenar pe care le-au crescut şi


care au ajuns – cu răbdare de diavol - în avanposturile îngereşti


iar acum se apropie de rugăciunile sfinţilor!



mâine ne vom ucide între noi? pentru banii care cumpără pâinea?


în orice caz dacă voi muri moartea mea va fi superioară


voi muri cu poezia în gură


pare plicticos


dar eu vreau să-mi păstrez principiile intacte


şi-o lumină a ochilor care să înşire lumânări


una după alta pe drumul bun


care mai rămâne după cum am fost avertizaţi:


îngust...



Deva, 24 octombrie 2008


Niciun comentariu: