Pagini

duminică, 23 august 2009

sfârşit de vară cu nu-ştiu-ce

îmi spui că mă iubeşti. dar nu eşti sigur. oricum
eşti singur foarte singur te plimbi printre piticii de grădină
pe care i-ai pictat cu pensula înmuiată în cana albastră cu
nori de cuvinte. ai pictat printre cuvinte pitici de grădină pe care
tu i-ai pus să-ţi spună povestea rândunelelor de jeleu
dar piticii nu ştiu decât poveşti scrise de cocori

eu număr pe sunete anotimpurile din clepsidră apoi
pictez scoici pe dinăuntru. o singură fereastră am în scoica
verde. iar în scoică au crescut coacăze negre din care am pus
de-un vin care să scoată suspine când ne vom iubi din nou
după toate nopţile nedormite în care ne-am pictat cât mai frumos
unul celuilalt infiniturile zgomotoase din sânge

m-ai prins de talie. iar centura chibzuinţei s-a desprins şi
a căzut printre brusturi. acum nu mai avem mâinile goale. sunt
pline cu dagoste. aşa am adormit. îmbrăţişaţi într-o cută a ierbii
de la un capăt la altul al unui concert de vară cu bufniţe şi greieri

când ne-am trezit dispăruseră şi vara şi piticii de grădină
iar cocorii scriseseră poveşti pe noi. după ce-am strâns cutiile
de cafea instant ne-am urcat în maşină. tu mă priveai pe mine
eu ronţăiam rândunele de jeleu. iar în păpuriş fluturii de apă
îşi pregăteau flaşnetele. şi, totuşi, sfârşitul îmi scapă...
uite-aşa...

22 de comentarii:

alex mazilu spunea...

multumesc mult pentru link ;)
o saptamana excelenta !

Ela Roseni spunea...

La fel şi ţie, Alex! :)

Vania spunea...

Mi-am amintit de-un bou care, întâlnind un "pitic de grădină" pe un blog, s-a apucat să filosofeze asupra acestuia, refuzând să parcurgă textul. Ulterior, l-am făcut pe cretin personaj de roman. În loc să se spânzure, cum ar fi fost logic, mai scrie şi azi comentarii pe ici-colo...

Ela Roseni spunea...

Păi dacă nu-i în stare să scrie şi altceva!:)Tră'să comunice şi el, sărăcuţu', cumva...

Eduard spunea...

' iar în scoică au crescut coacăze negre din care am pus
de-un vin care să scoată suspine când ne vom iubi din nou
după toate nopţile nedormite în care ne-am pictat cât mai frumos
unul celuilalt infiniturile zgomotoase din sânge ' ... superb !

Cristian Lisandru spunea...

Ela, sunt încântat fiindcă ţi-am descoperit blogul... Şi selectez un pasaj care... m-a pus pe un plăcut jar literar - "eu număr pe sunete anotimpurile din clepsidră apoi
pictez scoici pe dinăuntru. o singură fereastră am în scoica
verde. iar în scoică au crescut coacăze negre din care am pus
de-un vin care să scoată suspine când ne vom iubi din nou"... Frumos, frumos...

I.B. spunea...

Un text deosebit. Mi-a făcut plăcere.

Anonim spunea...

mi-ar fi placut mult ca titlul poemul sa fie ”îmi spui că mă iubeşti” si sa inceapa cu ”dar nu esti sigur.
in rest: cald si intim, realist si romantic, exact cum ma astept de la poemele tale. o simultaneitate feminina foarte sexi.
NB

Ela Roseni spunea...

eduard, îmi plac foarte mult scoicile...Iar universul este o imensă scoică plină de gânduri-perle, sau gânduri-demon...

Ela Roseni spunea...

cristian, sigur, nu vinu' m-a ajutat...:))!

Ela Roseni spunea...

I.B., îţi mulţumesc!

Ela Roseni spunea...

andibob, ce să zic! schimbările tre' să le simtă autorul! iar eu, aşa simţii...în minte:)!

CELLA spunea...

îmi lipseşti Ela
vacanţa ţine poemele tale departe de noi? :)

flavius spunea...

servus...
as vrea si eu ca sfirsitul verii asteia sa-mi scape... aşa... :)
toate cele bune!

Ela Roseni spunea...

Cella, taman de azi sunt în concediu! Însă, din când în când îmi permit, iar voi mă înţelegeţi :), să renunţ la magia calculatorului. Sunt o mulţime de lucruri de făcut. :)

Ela Roseni spunea...

Flavius, toate cele bune şi ţie! :)
După cum ai obeservat, din sunt la "cură de calculator" !:)

GEORGE spunea...

o poezie minunata in care m-am regasit

Anonim spunea...

Ai un premiu meritocratic blogaristic leapșă si de la mine. :) Cu multumiri si simpatie...

Belle de Jour spunea...

zi buna
off topic complet:merci de commentarii
intrebare: pana la urma unde trebuie sa las comentariile?
multumesc
:) zi buna

Carra spunea...

sfarsit de vara cu nu-stiu-ce, cu blog-d'oro, cu fluturele-de-foc, cu happy-end, cu detalii aici : http://va-invit-sa-cream-un-blog.blogspot.com/2009/08/fluturele-de-foc.html

Anonim spunea...

salut ! ai auzit de www.kosmobil.ro ?

Vania spunea...

Aici e sfârşit de Septembrie cu nu ştiu ce...