Pagini

joi, 1 octombrie 2009

Am revenit...

Amu să nu mă certaţi şi nici să nu mă cercetaţi, adicătelea să nu mă chestionaţi. Înainte de toate , tre' să-mi trag sufletul. Din cauza cărţilor citite, din cauza întâmplărilor "întâmplate" pe "scena politică" şi în viaţa personală. Chiar că nu e rost de plictiseală în patria noastră.

Apoi, ar cam trebui să mă-ndrăgiţi - dacă s-a-ntâmplat o aşa minune -, cum sunt. Am păcatu' ăsta, să dispar, să-mi dezintoxic mintea, ochii şi sufletul de Internet. Şi-n ăst timp, deşi mă ia, aşa, câte-un dor şi mă furnică la degete, mă abţin. P-ormă, stau şi mă-ntreb: oare ce-or fi zicând prietenii virtuali? Şi, când revin, constat că, prietenii nu mă uită. Noa, aşa că vă anunţ că sunt sănătoasă, n-am fost plecată în vreo misiune secretă şi nici vindecată complet nu sunt, drept urmare voi mai "absenta" câteva zile şi nopţi.

Or crede unii c-o fi vreo tactică! Zău că nu-i...Da ce să mă fac? Am ajuns la "identificarea" a 1020 de curtezane, mândre, concubine, favorite, ţiitoare etc.; mai tre' să redactez cam 400...şi cre' că voi avea o lucrare cât a lui Nicolae Manolescu. Bineînţeles, fără a avea pretenţia că sunt...Nicolae Manolescu.

Ne re-auzim! :)



28 de comentarii:

CELLA spunea...

te aşteptăm cuminţei :)

iulia spunea...

Ma bucur ca ai mai trecut sa ne saluti! Recreere placuta!

nuclearrr spunea...

Apoi sanatate grabnica! Eu plec, tu vii, e viatza pe internet!:)))
Normal ca ti-am simtit lipsa, da' nu crem explicatii, tu sa fii bine, sa duci Dictionarul Frumoaselor la final!

Cristian Lisandru spunea...

Bine ai revenit!

Anonim spunea...

ok... Nicoleta Degetescu, dar sa stii ca la urmatoarea re-venire nu scapi fara interogare - o sa avem dreptul fiecare la o scurta intrebare indiscreta?

- Carra - SED PE COVOR ASA... si ma gandesc cum sa conduc ostilitatile imotriva curtezanelor!

Vania spunea...

Nu întrebăm nimic, nici n-ar fi politicos...

LiaLia spunea...

Bine ai revenit, dar pentru extra relaxare, treacă de la mine încă puţină lipsă :)

Mircea Popescu spunea...

Doar 1020? Ei, asta trebuie sa fie doar crema. Si tu N.M. al lor? Mai gandeste-te, va trebui sa te razi zilnic :)))

Viorica spunea...

Bine ai revenit. Sanatate si spor la scris, indiferent unde :))

Zam Fir Pop spunea...

Mă bucur şi eu că ai revenit, chiar dacă nu prea. Dacă-i musai, mai aşteptăm. Nu pot să spun "cu plăcere"!

Anonim spunea...

Nu te cearta nici tata mare, iti inteleg dorinta de evadare

Andi spunea...

Spor la scris bine, însuflețitor.

Acadeaua spunea...

:) spor la toate, Ela!

Ela Roseni spunea...

Va multumesc tuturor! Voi absenta inca vreo doua saptamani! Amu chiar mi-e dor de blogging :)! Uf!

Carra spunea...

de data esti nemotIvata ;-)

stirist spunea...

eu nu vreau curtezane. vreau sa citesc ce scriai candva, atunci cand compuneai versuri de sa nu stiu ce sa comenteze la ele, de faine ce erau.

Morteza spunea...

"In the name of God"
Hello users,
Please visit my website and link it:

bahayiatbibaha.blogfa.com

(Thank you)

Morteza spunea...

"In the name of God"
Hello users,
Please visit my website and link it:

bahayiatbibaha.blogfa.com

(Thank you)

Carra spunea...

Daca vei absenta des, te voi parasi des pentru alt blog, proaspat aparut, numai bun de facut "Publicitate" http://writingitch.wordpress.com/ Sper ca te-am facut curioasa... este vorba despre Timisoara si nu numai! Nu doare...
E-valabila-pentru-toti-curiosii-de-pe-blog... spuneti ca v-am trimis eu..!
- Carra - .

vlad.mircea. spunea...

http:\\despreomulromantic.blogspot.com e blogul meu pe care te invit sa-l urmaresti iar despre certat nu te cearta nici tata mare, asa ca fii pe pace, ba chiar eu ma rog pt tine sa-ti fie bine pe unde te duci. CU mult drag, ALEXANRESCU V MIRCEA,unul dintre prietenii tai mai vechi din BUCURESTI[ne stim dp ROSTIRI]unde eu din pacate nu mai sunt.Mi-e dor de tine si te astept pe mess[vlad.mircea id-ul]

F spunea...

Buna,am trimis invitatie prin e-mail pentru a va face autor pe blogul 100ro.blogspot.com,as fi incantat daca ati accepta si v-ati expune articolele,ideiile si gandurile si pe acel blog.Bafta,si va astept!

Strainul spunea...

Te astept si eu cuminte si in banca mea. Am fugeat de pe weblog cu viteza si am decis sa ma stabilesc definitiv si irevocabil aici pe blogspot ... si sper sa fiu la fel de activ ca in zilele bune.

Numai bine Ela !

diddle spunea...

hei, imbratisari! :)

Zam Fir Pop spunea...

Mai trăieşti? Sper! Bine? Sper! Mi s-a făcut dor de tine! Ştii?

Ela Roseni spunea...

@cella, multam. :)

@nideleacristian: cât de curând. Să-mi fac doar puţin timp.:)

@iulia, relaxarea mea a consta în multe lecturi şi câteva implicaţii administrative-educaţionale :)

@nuclearrule, nu ştiu dacă m-am "însănătoşit" însă mi-era puţintel dor de o postare. :)
@Cristian, sper că am revenit! :)

@No O.K., anonimo:)!

@Vania, la tine e înţelepciunea!:)

@Lia, sunt lucruri care suportă amânare şi altele care nu suportă. La mine s-au adunat cele care nu mai suportau aşa că a fost necesară aşa-zisa vacanţă! :)

@xxl, ai dreptate. sunt o mulţime despre care nu am găsit informaţii ( mai ales din lumea musulmană).

@Viorica, îţi mulţumesc.

@Zamfire, de-abia aştept ...pensia.:)))))Atunci oi avea timp?

@Victor, mulţumesc, mă voi uita.

@Robert, curând. :)

@Andi, mulumesc frumos!

@Acadeaua: Să fie! :)

@Ştiristule, meniu pentru toţi prietenii:)!

@carra, cara mia! :)

@vlad.mircea, aşa voi face!

@100.ro, cred că mi-a scăpat invitaţia. Dar o accpet cu plăcere! :)

@Numai bine şi ţie, străine!

@did, hei îmbrăţişări! :))

@zamfire, iaca, trăiesc! :)

Carra spunea...

ciao Ela,

am castigat dreptul la o intrebare :
"care sunt acele implicaţii administrative-educaţionale? ma intereseaza detalii".

Carra

Ela Roseni spunea...

Carra, aci pe blog? Cum mi-ar sta sa ]ncep cu lauda de sine? Eu te-am cam asteptat...:)

Carra spunea...

vin, vin
te las sa votezi
sa nu ne influentam
culorile

vin, vin
daca imi promiti
ca raspunzi la toate
intrebarile