Pagini

sâmbătă, 17 ianuarie 2009

Minunata Irlanda - 2





8 comentarii:

greenfield spunea...

ela, eu nu mai stiu exact cum se numea blogul tau WB, sa le scriu pe blog desteptilor de Admini:D
Lasa-mi te rog un mesaj, e pacat sa-ti inchizi blogul de acolo, chit ca scrii pe el numai cand vrei:)
Te rog!

Ela Roseni spunea...

Sal,green!
oricum nu-l pot inchide ca nu ma pot loga. :(
http://marinela-serban.weblog.ro

Anonim spunea...

nice pic

Ela Roseni spunea...

Thanks, zackyza! I'll visit you, too! Your blog, of cours :)!

Anonim spunea...

A 4 poza e de efect. Felicitari .

Ela Roseni spunea...

Razvan, nu sunt nici profesionista, nici aparatul nu este performant. Insa am in plan sa-mi cumpar unu anul asta. Am descoperit ca sunt foarte pasionata de fotografie asa ca nu am de ales :)!

Anonim spunea...

Hi!
I wish you have a translator in here. What is happening in this picture exactly?

Ela Roseni spunea...

Well, you have a translator...:)!