Pagini

duminică, 8 februarie 2009

Cura

Dragi prieteni şi trecători virtuali,

Pentru o săptămână-două mă voi afla într-o puternică şi necesară cură de dezintoxicare de Internet. Din fericire, nu a fost necesară internarea forţată :). Mă tratez cu foarte multele cărţi cumpărate şi necitite care mă aşteaptă cam pe două rafturi de câte un metru.

De asemenea, am de rezolvat vreo trei lucrări pentru un curs de contabilitate - nu ştiu ce mi-a venit şi cu acest curs, dar dacă l-am început tre' să-l şi termin - şi de terminat tehnoredactarea a 400 de pagini pentru o editură (am prins o colaborare).

Aşadar, ne vom reciti peste cele două săptămâni. Până atunci, doar cu gândul frunzărind din când în când amintiri de blog, voi încerca să-mi îmbogăţesc inima şi mintea cu minunate pagini tipărite.

Cu drag,
E.R. :)

30 de comentarii:

Anonim spunea...

Succese. E necesara o pauza uneori. O sa ne fie dor.

Anonim spunea...

"pauzele lungi si dese
ne aduc numai succese"

sau in cealalta varianta:

"pauzele lungi si dese :
cheia marilor succese"

P.S.sper ca o sa faci pauza pentru un telefon, cand o fi, ca azi nu a fost sa fie linie libera: erau toate ocupate pe... Internet :-)

Ana spunea...

hmm,2 saptamani....bun sper sa reusesti!!! Ai o provocare la leapsa la mine pe blog :) http://jurnalulanei.blogspot.com/2009/02/leapsa.html

Ana spunea...

ah si amuitat sa te anunt cred,ainiste premii aici : http://jurnalulanei.blogspot.com/2009/01/din-nou-premii.html?showComment=1234130820000

te imbratisez

disa spunea...

Trimite-mi si mie reteta!

Mircea Popescu spunea...

S-ar zice ca de data asta ai scapat de camasa de forta.
Spor la treaba! :)

Anonim spunea...

spor la toate celea :)

Doctor Singularis et Invincibilis spunea...

Poate ca totusi vei abrevia un pic ceea pauza.
Astept impresii despre cartile citite.
Eu mi-am cumparat azi zece vols. de documente (calatori straini+ cronici turcesti)--750 lei.

Doctor Singularis et Invincibilis spunea...

Am apreciat ĩn mod deosebit eseul despre Goga pe care l—am gãsit pe blogul tãu mai vechi; o vreme m—am interesat şi eu cu pasiune de gazetãria noastrã interbelicã—desigur Iorga şi Arghezi, dar şi Crainic, Şeicaru, Eliade, Nae Ionescu, Noica, Ralea, Zarifopol, Camil Petrescu, Cãlinescu, Sadoveanu—mai ales gazetãrie de literaţi, ziaristicã politicã, ideologicã sau culturalã, reportaj (desigur mai puţin ilustrat de mari nume literare—minus avangardiştii vremii), etc.. Cãutam bucãţi de prozã excelentã—ceea ce numiţii oferã din plin. Majoritatea s—ar numi azi ‚editorialişti’, presupun. Unii dintre ei au fost ziarişti de cursã lungã, alţii-ocazionali .Câţiva au dat numai o ziaristicã ‚de ocazie’, sau sporadicã.
Stilistul implauzibil de ĩnzestrat care a fost prozatorul Goga nu poate fi lãudat ĩndeajuns. Amin!

Doctor Singularis et Invincibilis spunea...

Formidabilul stil al prozei lui Goga, de scânteietor oţel flexibil, de inedite calitãţi senzoriale şi de nişte mlãdieri şi o originalitate frapante.
Da, unul dintre marii noştri prozatori—şi tonul acela macho, viril—afectuos.

Anonim spunea...

Pauza

Anonim spunea...

au trecut patruzilesinicioschimbare
fata asta este : serioasa tare...

Anonim spunea...

nu e o gluma : azi e 13
si scriu mesajul numarul 13
ca vad ca nu se mai inghesuie nimeni
in schimb e o urgenta: sper sa treci
macar intr-un "balsamic" zbor
pe blogul "bobarnacelor"
inainte de data de 19 esti convocata
in campanie verde-elecorala provocata
de prietenii umbrelei verzi
sa vii "verde" sa votezi
este valabil pentru toti orasenii:
ardelenii, moldovenii, oltenii ;-)

Anonim spunea...

abia te aştept. pauza mea s-a terminat - voi respecta pauza ta. am şi eu o colaborare cam...mare, dar tot te voi căuta.
PUPICI DULCI !

Anonim spunea...

sa ne spui cum te simti dupa...

Anonim spunea...

"bine ai revenit!"

Rodica Botan spunea...

...ideea pare atit de buna...doar ca adictia e prea puternica. Astept primavara sa vad daca vechea mea dragoste, gradinaria o sa ma poata scoate din fata computerului...

Sorin M. spunea...

AS DORI SA POT TRIMITE CATRE TINE,
PLIN DE CANTEC, DE LUMINA SI DE DOR
ADEVARUL FRUMUSETILOR DIVINE,
IMPLETIT IN BUCURIILE SENINE..
MINUNAT, IUBIT SI VESNIC MARTISOR...

SI-AS DORI CA MANA MEA SA TI-L ASEZA
NU PE INIMA, CI-ACOLO-ADANC IN EA..
CA FRUMOASA SI CURATA S-O PASTREZA,
CA UN SOARE MINUNAT SA-TI LUMINEZE
SI SA-TI FACA FERICITA VIATA TA...

C-ADEVARUL E PODOABA MINUNATA
MAI DE PRET DECAT ORICARE TALISMAN
CARE NU SE INVECHESTE NICIODATA
SI-I DIN CE IN CE MAI BINECUVANTATA
SI-I DIN CE IN CE MAI SCUMPA, AN DE AN..

IAR IN ZIUA RASPLATIRII FERICITE
CAND VEDEA-VOM VESNICIA RASARIND
CAND CA MIILE DE STELE STRALUCITE
STRALUCI-VOR INIMILE PREAIUBITE
CERURILE MINUNATE-MPODOBIND.

PRINTRE ELE SI-AL TAU SUFLET SA RASARA
MINUNAT SI BINECUVANTAT ODOR
STRALUCIND CA PRIMA ZI DE PRIMAVARA
PE FRUMOSUL SAN AL CERULUI COMOARA,
UN CURAT, IUBIT SI VESNIC M A R T I S O R!!!!!!

de TRAIAN DORZ

Anonim spunea...

o primavara frumoasa, ela!

Anonim spunea...

Servus, Ela!
E demn de urmat exemplul tău. Mai ales acum, in prag de primăvară, cind ar fi bine să ne supunem la felurite dezintoxicări...
Ceole bune!

Rodica Botan spunea...

Trebuie sa invat si eu sa iau cite o "vacanta"...de la unele activitati. Pare un lucru bun. Sa ne spui cum a fost ...

Anonim spunea...

M-am nimerit taman în vremea tratamentului... Dar, orice cură, are şi-un final.
Fain blog!

Anonim spunea...

Te-ai intrebat vreodata de ce...unii soferi insista sa ne polueze cu numele si data lor de nastere?:)
wwww.tvdece.blogspot.com

T spunea...

Apropos de Internet, te-ai intrebat vreodata de ce unii oameni isi traiesc viata pe status?!

www.tvdece.ro

greenfield spunea...

Draga Ela-Marinela, cele doua saptamani au trecut de mult...:)
Vad ca te-ai detasat complet!

Anonim spunea...

?????????!!!!!!!!!!!!!
cineva a calcat pe bec

DINU spunea...

Indiferent dacă ai sau nu un nume de floare, eşti o floare a acestui Pământ, deci îmi simt sufletul obligat să-ţi spună:
LA MULŢI ANI !
Cu drag,
Florin.

Anonim spunea...

bade ai facut blogurile de rusine

evergreena spunea...

eheeei... ce frumos!

lectura faina!

Ela Roseni spunea...

*Ioane, chiar mi-a priit aceasta indelungata pauză!
*Prieteno, cu succesul mai greu; in schimb am constatat ca sunt iubită! :)
*Ana, am reuşit...4 luni! Mulţumesc! :)
*Disa, ce reţetă? Aşa m-o luat cu un dor de stat cat mai mult pe-afară sau cu prin carţi că m-am supărat pe blog! :)
*xxl, te salut :)!
*lollitta: să fie! Pentru toţi numai..."sporuri". Că se poartă "-uri"...:)
* Cristian, sunt cea mai leneşă la "cronici virtuale". Nu mă chinui! :)
*BB, mulţumesc!
*Anonim, şi tu ai şters-o :)!
* Acadeao, ca după o vacanţă! :)
*Rodica, te invidiez pentru că ai grădină! :)Eu stau, deocamdată, într-o cutie comunistă.
*Sorin, am apărut şi eu...în ceasul al 12-lea! :)
*Flavius, a fost bineeee! Am trăit bine! :) Cum nu cre că-şi doreşte cine-a spus-o! :)
*Mihaela, eşti de admirat pentru dăruirea ta! :)
*Vania, iaca, am revenit! Intr-un tarziu!
*Green, a fost ...green de tot! :)
*Dinule, mi s-au inmultit petalele de la vorbele tale! :)
* Evergreen, a fost ...tot green precum am scris mai sus :)!

1. Am introdus moderarea comentariilor din cauza lui falsului Mircea Badea.
2. Voi scrie sporadic pentru că am luat hotărârea să dedic mai puţin timp Internetului.

VĂ MULŢUMESC! :)