Pagini

marți, 13 ianuarie 2009

Minunata Irlanda





Au vorbit imaginile :)!

5 comentarii:

Doctor Singularis et Invincibilis spunea...

N-am fost niciodata acolo,dar in adolescenta fusesem convertit la eriofilie de catre un film cu Mickey Rourke.Devenisem din tot sufletul pentru cauza catolicilor irlandezi, Daniel O'Connell, etc..Mai mult, eram si suporterul no. 1 al IRA;aiureli de adolescent. Ulterior,am devenit cu totul anglofil.Ceea ce n-am incuviintat niciodata sunt sabloanele despre 'identitatea literara irlandeza' (desi Shaw, Swift, Joyce, Beckett, Sterne sunt, in grade diferite,importanti pentru mine).

Ela Roseni spunea...

Am stat două săptămâni în Irlanda (republică) şi m-am îndrăgostit de ţara asta...:)Chiar dacă are o climă imposibilă...:)

Viorica spunea...

Draga Ela
desi nu am vazut marea cat am stat in Irlanda, privind fotografiile puse de tine mi s-a facut un dooor...

Ela Roseni spunea...

Oceanul Atlantic :)!

Ela Roseni spunea...

Mă aflam în apropierea unuia dintre punctele extreme ale Europei:Tearaght Island, la vest de peninsula Dingle:)!