Pagini

miercuri, 28 ianuarie 2009

Un Guvern privat


Anul trecut, cam prin luna septembrie, a fost urzit un "guvern privat", care îşi propunea să iniţieze dezbateri, bănuiesc că publice, cu scopul de a însufleţi inteligenţa românească. O provocare la "utilitate" civică a celor pe care nu-i ia nimeni în seamă, dar ar avea câte ceva de spus.

Am intrat în această noapte pe site-ul "Guvernului privat" şi am constatat că nu se prea înghesuie "specialiştii" nici cu soluţii, nici cu analize, nici măcar cu idei. Puţine articole şi tot atât de puţine comentarii.



8 comentarii:

Anonim spunea...

lipseste un Update pe site-ul ideilor lor

Anonim spunea...

ai scris despre guvernul privat, acum 24 de ore, ma intreb ce o sa-ti mai intre in casa pe fereastra!? o idee despre guvernul public?

Ela Roseni spunea...

Anonima, probabil unde nu se intrezareste nicio oportunitate de cine-stie-ce oamenii nu-si bat capul sa scrie...

Carra, vreun muzoi poetic? :)

29 ianuarie 2009 05:46
Ştergere

Doctor Singularis et Invincibilis spunea...

Medalionul pe care i l--ai oferit Dnei. de Beaumont este minunat, felicitari.
Zilele astea m-am amuzat cu o uriasa antologie veche de SF romanesc (cea a lui Mironov si II Iosif);i--am tras si-o recenzie.
Am citit ca a murit Updike;eu am citit numai un roman al lui--si acela, foarte interesant.

Doctor Singularis et Invincibilis spunea...

Vroiam sa-ti arat lista asta.
http://www.interleaves.org/~rteeter/grtfad4.html

Majoritatea acestor 'retete culturale' sunt stupide; insa asta mi s--a parut ceva bine facut.
In alta ordine de idei, subiectul meu zilele acestea este Honorius I (nu Prigoana, fireste). Apologetica polemica este o veche preferinta.

Anonim spunea...

Servus!
guvernul privat al trustului Realitatea TV... ? Este doar o initiativa jurnalistica, electorala as zice, nimic mai mult. De ce ar prinde ideea asta, cind nu prind altele mult mai valabile? Cind se vede că nici guvernul nostru real nu stie pe ce lume se afla, ce credit sa aiba ideile, dezinteresate?, ale unor... diverşi privati?
Cele bune!

Anonim spunea...

Buna ziua,
Sunt admin la www.tradu.org si am o problema "tehnica" legata de http://marinela-serban.weblog.ro.
O sa vi se para amuzant, dar am o problema cu Google pe care cred ca o pot rezolva cu ajutorul dumneavoastra.
Cum va pot contacta sa va spun despre ce e vorba?
Sau pot indrazni sa va rog sa-mi trimiteti un mail la cristi.ionita[arond]gmail.com?

Ela Roseni spunea...

Cristian, iti multumesc pentru legatura.

Flavius, asa o fi. Mi s-a parut o initiativa interesanta insa fara "priza" la mediul virtual. Pe de alta parte, spune-mi si mie ce nu este "electoral" sau politizat in "media". Chiar si asta virtuala.

Domnule Cristian Ionita v-am scris pe gmail.