Pagini

miercuri, 13 octombrie 2010

O nevinovată explicaţie - De ce am cam renunţat la blogăreală...


Poate părea pretenţios ce spun, dar e simplu şi adevărat: încă nu i-am terminat de citit pe Eminescu şi pe Goga, pe Iorga şi pe Ticu Dumitrescu. Nu am terminat de citit operele esenţiale ale culturii universale şi româneşti şi am considerat că "blogăreala" îmi răpeşte prea mult timp."Conspiraţia lecturii" mă ţine departe de "lumea dezlănţuită" a Internetului. E bine, e rău? Nu ştiu. Dar "clipa de faţă", îndelungată ce-i drept, îmi oferă exact starea de care am nevoie: aceea de a fi alături, prin lectură, de marile minţi ale umanităţii.  

Aşadar..."iubiţi-mă aşa cum sunt/ Chiar dacă uneori greşesc." (lipsesc) :))

4 comentarii:

Mircea Popescu spunea...

Eu astept sa-i termini :)

Ela Roseni spunea...

Ce sa fac, xxl! Lectura provoaca la alta lectura. La fel ca Internetul: dau clic pe o legatura si ma trezesc in alte 10 locuri. In cazul cartilor, de vina e bibliografia! :))

Anonim spunea...

Dar niciodată nu vei putea termina de citit. Iar blogăreala are și ea importanța ei. Nu te lăsa nici de una, nici de alta !

Ela Roseni spunea...

Horaţiu, deşi recunosc că nu este sănătos, mă identific din ce în ce mai puţin cu..."oferta" prezentului. Prăpastia dintre frumuseţea conceptelor marilor gânditori şi micimea faptelor,aspiraţiilor şi spiritelor noastre mă determină să gust doar din paharul plin de must al cunoaşterii.
Da, recunosc că "a şti" fără a disemina este o inutilitate. Dar din nefericire pentru mine nu deţin acel minim de "agresivitate" util acestor vremuri.