Pagini

marți, 24 aprilie 2007

Unora le funcţionează…(din Jurnalul poznaş)

Splendidă e dimineaţa asta! Am deschis fereastra, am inspirat puternic, ce mai contează cele câteva firicele de praf care mi-au invadat nările! Soarele e sus, pe cer, unde altundeva, iar eu mă pregătesc să dau piept generos – verificabil! pentru verificări sunaţi la 89 89 număr inexistent - cu lumea.

Normal, sunt necesare câteva exerciţii de înviorare – de ce citiţi mă, înviolare, ha? -, apoi clătit cu apă rece – pe ochii mei! -, apoi coffee, obligatoriu ness cu moţ de frişcă – iar vă gândiţi la prostii? -, apoi duşu’ pentru eliminarea mustului propriu, că de, multe acte de vitejie au loc (cele mai multe) în timp ce Ene JR., pârdalnicu’ - trebuia să aibă şi moşu’ urmaşi, nu? – umblă lela prin budoare or’ dormitoare. Dacă vă gândirăţi că avui parte de ceva, să vă fie ruşine! Numa’ am visat! Ce, v-aţi schimbat cumva expresia feţei? Aaaa, nu mersi, pardon, nu vreau nici o mână de ajutor! Îmi revendic dreptul să fac mofturi. Ştiu că alţii sunt buni de mână, îi văd în limuzine, cu câteva vile pe câteva nivele, cu portofele doldora de carduri…Eeee, le funcţionează mâna bine…

Asta-i viaţa! Nu e minunată? Nu? Da’ de ce, mă rog? Au nu ne tragem toţi din experienţe senzoriale? Nu mâncăm pe gură şi eliminăm prin partea dorsală? Şi ce minunat ne simţim după aia…Aaaa, că alţii mănâncă ce iasă pe cuva dorsală, asta-i cu totu’ al’ceva. Ce-i drept, e musai strâmbat, denaturat, falsificat, măsluit, mistificat, răstălmăcit – da, na, am folosit dicţionaru’ de sinonime că d’aia-l am!  Aşa că nu vă mai strâmbaţi că doamne fereşte vi se desfigurează spiritu’ ăl bun! De aşa ceva nu voi a da samă…

V-am pupat că e util!

Niciun comentariu: