Pagini

vineri, 7 noiembrie 2008

ies din relieful privirii

poemul salvator XXII


„un privitor este omul” (georg trakl)



am ajuns la primul finiş după cum mă anunţă un bărbat


cu sufletul ocupat


şi se pare că am ieşit basma curată după ce mi-am părăsit umbra


care le sărea tuturor în ochi



e o toamnă cu bursele căzute zilnic


bine că din miezul lucrurilor ies sondaje optimiste


despre producţia de vin


peste care alunecă priviri sclipitoare


şi buze obraznice



tocmai în momentul în care doamnele îşi scoteau blănurile


din şifoniere


vulpile s-au strâns în pădure şi-au lepădat bikinii


şi-au tăbărât pe urs pentru că le-a făcut vedete


vânate de toate industriile


- am văzut la ştiri - jur pe mormanul de frunze uscate


că şi-au ras blana şi s-au declarat voluntare ale grinpisului



nu sunt statornică dar am remuşcări


atunci când îmi pierd câte o seară ronţăind chipsuri şi


am gustul neînţelesurilor pe care nu le poţi privi în ochi


atât sunt de îngropate în ierburi modificate genetic



astăzi sunt leneşă îmi cedez uşor coapsele


ne împărtăşim din gustoasele trupuri doar


cât să nu moară de foame usturimile din noi


apoi ne desprindem petală cu petală


în câte un vis înşirat precum cele trei ceasuri bune


topite pe limbă



mă plimb fără rost


prin cele două văi ale unui tatami japonez


sunt desculţă tălpile îşi potolesc setea din gheaţa


pe care ai avut grijă să o cumperi


pentru a-mi fugări ultimul raţionament


împotriva surpării în desfătările terapeutice


ale patului tău



Deva, 27 octombrie 2008

4 comentarii:

ummagumma spunea...

Ne luam de la capat, asadar.
Ca uneori, dada, trebuie sa pleci, ca sa poti sa ramai.

Ela Roseni spunea...

Asa sunt exploratorii...Cauta mereu orizonturi noi, nu?
Totodata, nu ne opreste nimeni sa "conversam" si pe weblog :)!

ummagumma spunea...

:)) Sa framantam aluatul, da.

Anonim spunea...

Bun gasit!

Frumos suna Ela Roseni. Ca o poezie. :)