Pagini

sâmbătă, 10 ianuarie 2009

first.bread box

Astă-seară împart cutia pentru pâine cu două cornuri cu mere şi un covrig pentru coada câinelui aflat în grija locatarilor. Despre care am să vă vorbesc. De bine am să-i vorbesc. Trebuie doar să am 0 motivaţie şi ei ceva bun la purtător.

Nu-i puţin lucru să te gândeşti să împarţi covrigi. Deoarece licenţa pentru corn şi lapte e trecut pe tricoul nespălat al politicii nu mă-ncurc în laţele altora. Le am pe ale mele. Sunt castanii ori caramel şi bine lucrate pentru a se roti după stele, inele.

Dar mai multe feliutze, mâine! Acu' plec să mă las prinsă în capcana unui fotbalist.

Aaaa, îmi place să număr fire de nisip. Mai are cineva hobbyul ăsta?

23.10.08

2 comentarii:

Anonim spunea...

cand eram copila incercam sa numar stelele.
atunci cerul era mult mai senin si stelele mai stralucitoare. eu asa credeam.
apoi, cand am aflat superstitia aceea, de frica maritisului prematur, eu si cele patru prietene ne-am lasat de sportul asta.
acum numar zilele pana la concediu, pana la ziua de nastere...

Ela Roseni spunea...

Păcat! Dacă aprofundai stelele până la capăt acu' erai astronaut! :)))

Fiind copii eram mai creativi, nu-i asa? :)