Pagini

vineri, 17 iulie 2009

după o aversă de vară

în iulie
ar trebui să scriu despre pepeni galbeni ori verzi
însă vii tu. mă prinzi de mijloc
iar eu rămân fără glas între buzele tale mirosind a
esenţe de rom şi de busuioc

***
sunt lucruri pe care dacă le scrii le pierzi pentru totdeauna
de aceea mă urc liniştită în avion ştiind că nu ţi-am şoptit
sfârşitul poemului. că nu ţi-am lăsat un bileţel în care
să-ţi descriu plimbările mele prin tine

***
în iulie
după ce mi-ai lăsat semne în pântec
am devenit foarte sensibilă. în cele din urmă
în braţele tale am cunoscut umbrele celorlalte femei
de la care am încercat să învăţ cum să-mi ghicesc în
bobi(i) ochilor tăi

***
în acest iulie
mi-am dat seama că încă nu am scris poemul vieţii mele
că nu am scris un poem zgârie-nori care să triumfe deasupra
tuturor poemelor risipite spontan pe ciornele timpului

***
încă nu am obsesii
nici nu mi-am eliberat dezechilibrele. de aceea scriu mult
prea cuminte. mult prea timid. îmi trebuie un punct de
plecare dintr-un glonţ cu metafore

14 comentarii:

nuclearrr spunea...

Ploaia ajuta la "descarcarea" poeziei-din noi, din spatiul ei special si nenumit..
Si tu simti c-ai putea scrie traznitor dar inca n-o faci? Aceea e alta etapa; si fiecare cu realizarile si frumusetea ei.

Vania spunea...

În iulie, aici sunt doar lubeniţe, n-am văzut niciodată un pepene verde...

Mircea Popescu spunea...

Mmmm, esenta de rom, esenta de busuioc! Si cand ma gandesc ca meteorologii au prezis seceta!

Ela Roseni spunea...

nuclearrr:Cât aştept încă o ploaie...Insă nu una stricăcioasă, bineînţeles!

Vania: lubeniţe li se spune şi pe la noi...:)))

xxl: Mmmm, tai o lubeniţă în două, îi scoţi o parte din miez, pui un păhărel de rom şi lămâie. Laşi totul câteva ore. Apoi scoţi miezul şi lichidul, le pui în blender împreună cu două frunzuliţe de busuioc. Torni în pahare şi adaugi gheaţă! Încearcă tu şi-mi spui şi mie cum e...:))))))))))))))))))))!

Ela Roseni spunea...

Poate şi puţin sirop de zahăr ars...

Anonim spunea...

Foarte periculosi barbatii care traznesc a busuioc :)

Anonim spunea...

Multumesc pentru Blogroll...

Ela Roseni spunea...

andibob, am găsit blogul tău - interesant :)

Ela Roseni spunea...

Ploua....:)

Anonim spunea...

bun articol :) nota 10 :)


am shi eu o intrebare !! nu vrie sa facem schimb de bannere:-?? sau de linkuri !!

contact yahoo id : mandeea_deejay ! plzz

flavius spunea...

servus!
superb iulie la tine... Şi glonţul de metafore care strapunge si timpul şi locurile şi memoria...
toate cele bune!

Ela Roseni spunea...

Mulţumesc, Mandeea!

Toate cele bune şi ţie, Flavius. Eu încerc să mă bucur de natură mai des, aşa că scriu mai rar pe blog. Nu şi în carnet. :)

Mircea Popescu spunea...

Sigur nu ma otravesti? :D
Hai ca risc, neaparat :)

Ela Roseni spunea...

Riscă, eu sunt cuminte! :)Dar cuminte cu măsură, nu chiar cuminte! :)))