Pagini

sâmbătă, 22 august 2009

Blog de Oro

Premiul "blog de oro" a ajuns şi la mine. Pentru asta vina o poartă Zamfir - zis şi Turdeanul, bată-l fericirea să-l bată!
Cine nu se bucură atunci când primeşte un premiu mai ales pentru că-l are pe vino-ncoace în vârful peniţei?
Amu' nu vreau să fiu ipocrită şi, chiar dacă nu mă omor să-mi fac blogul sediul ideilor personale, adică nu blogul ştie chiar tot ce gândesc, nici nu-i încredinţez chiar tot ce scriu, am motiv să fiu veseloasă.
Mă gândeam că un premiu te obligă la oareşi-care responsabilitate. Apoi, am cumpănit, am cântărit şi mi-am spus că nu-i caz să-mi schimb tabieturile. Asta nu-i lipsă de respect pentru vizitatori. Dar, încă de pe vechiul blog - acvilona - am luat hotărârea că blogul tre' să fie, până una-alta, un loc unde să vin la hodină.
Aşa că taaaare-aş vrea să mă iubiţi cu toate defectele mele şi să nu aşteptaţi mai mult!

Şi-acum "blog de oro" va călători, magic cum e, spre:
nuclearrr, isabellelorelai, LiaLia, aprilia, carra, alexander, culianu, constantin gheorghe, eseistica,
umma şi, din suflet, "blog de oro" merge şi către ceilalţi prieteni virtuali din blogroll. Nu zadarnic i-am invitat în salon. :)
Iar acum, regulamentul:
1. afişarea premiului;
2. legătoarea virtuală de cel care te-a preţăluit;
3. acordarea premiului altor 10 bloggeri
4. Să-i anunţi pe cei premiaţi (poate că au "scăpat" vreo postare de-a ta)


Şi sunt datoare ummei cu o mulţumire: cândva mi-a dedicat o melodie, iar eu, ingrata, am scăpat postarea: The Cure – Friday I’m in Love. Câteodată, sunt şi aşa!
Iar danette aşteaptă şi ea demult 24 de răspunsuri ...Vor veni şi ele...:)!
Măi copii, îmi cam daţi de lucru! :)

11 comentarii:

isabellelorelai spunea...

Mulţumesc!

Anonim spunea...

Mă bucur că te bucuri. Exact asta mi-a fost intenţia: să mă răzbun pentru că eu mă bucur în fiecare zi din cauza blogului tău!

Ela Roseni spunea...

@isabelle, chiar dacă ai mai primit unul - nu ştiu - m-am gândit că tu cunoşti mult mai bine lumea celor care se implică în a-i ajuta pe semeni şi poţi dărui cât mai multe globuri de aur, măcar virtuale...:)

Ela Roseni spunea...

zamfire, ce bine ar fi ca toate răzbunările să fie sub forma asta, de a face o bucurie celuilalt! :)

alexander spunea...

multumesc de premiu. imi cer scuze ca poate raspund tarziu. dar eu intru rar pe blog, si atunci doar ca sa postez. si nici mailul nu ma ajuta, ar fi trebuit sa ma atentioneze ca am mail.
inca o data multumesc

Ela Roseni spunea...

alexander, vezi-ţi tu de poezie :)))!
normal că nu tre' să ne petrecm viaţa pe bloguri:)

Cristian C. spunea...

Multumesc din suflet, esti foarte simpatica.

LiaLia spunea...

Draga mea dragă, cu blogul meu am primit premiul din mai multe părţi şi m-am bucurat. Dar tu mi-ai făcut o mare onoare că m-ai premiat cu oamenidarnici şi m-ai emoţionat peste măsură :) Îţi mulţumesc tare tare!

Ela Roseni spunea...

Cristian, ştiu că sunt copilării blogăreşti, da', nah, sutn drăguţe! Prea multă seriozitate strică! :)

Ela Roseni spunea...

Cât mai multe "blog de oro" îşi dau posibilitatea să premiezi şi tu pe alţii care activează la fel ca şi tine! După cum i-am spus şi Isabellei, asta era ideea!:)

Anonim spunea...

Surpriza placuta acest premiu.
Multumim foarte mult.
Ce bine ca aveti imaginatie pozitiva.
Promit sa va vizitez mai des, o adevarat destindere.
Florica Mot