Pagini

sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Crin Antonescu: "Arătaţi-vă!"

Şi totuşi îi voi ierta lui Crin Antonescu stângăcia de la sfârşit. Nu am fost încântată de modelul de moralitate ales. I-am înţeles explicaţia, însă, din punct de vedere al "imagologiei", eu sunt de părere că a fost o eroare. Când a fost lansată întrebarea, primul nume care mi-a trecut prin minte a fost cel al lui Ticu Dumitrescu. Nu pentru că ar fi fost singurul, însă numele domniei sale este suficient de cunoscut tuturor categoriilor de cetăţeni. Sau nu? Iar tinerii, sunt convinsă că nu ar fi avut nimic împotrivă.

Gata! Ce-a fost a fost şi se duse! Chiar dacă un întreg eşafodaj s-a clătinat din cauza lipsei de "îndemânare verbală" de moment a domnului Crin Antonescu, nu trebuie să pierdem din vedere că nu prea avem de ales. Că nu ne mai putem permite alţi cinci ani de inconsecvenţă politică, nu ne mai putem permite un "preşedinte jucător" care, în loc să joace jocul inteligenţei, s-a dovedit a fi, în cele din urmă, un cartofor fără îndemânare. Pe care l-am votat şi eu!

Opţiunea mea rămâne Crin Antonescu. O opţiune în beznă nu pentru că aş avea ceva să-i reproşez atât timp cât încă nu a avut şansa să demonstreze ceea ce poate, ci pentru că în cei douăzeci de ani care au trecut am fost dezamăgită la fiecare alegere. Cu toate acestea, mai suport o deziluzie şi încă una, şi încă una, pentru că am ales "să aleg schimbarea" :) ori de câte ori va fi nevoie. Cândva se va fi întâmplând ceva bun şi cu ţara asta a noastră.

Aşadar, dacă vă veţi arăta la vot, să alegeţi faptele. Nu campania electorală. Preferaţi "ne-uitarea" despre care vorbeşte scriitorul Paul Goma şi oferiţi şanse ori de câte ori va fi nevoie.

Să învingă REVOLUŢIONARII BUNULUI-SIMŢ!

-----------------
P.S. Îl simpatizez şi pe Remus Cernea! Poate peste 5 ani?

8 comentarii:

Vania spunea...

De data asta, nu avem decât de câştigat. Vremea amăgirilor a trecut, plus că avem de alungat Răul suprem...


În altă ordine de idei, m-a nemulţumit profund aproape toată prestaţia lui Crin. Dar, ce contează?...

Ela Roseni spunea...

Sper ca domnul Crin să fi învăţat ceva din greşelile domniei sale şi să fie preşedintele care promite!

constantin spunea...

VOTEZ CRIN ANTONESCU!

Ela Roseni spunea...

Ce nu e prea îmbucurător e faptul că PNL-ul este condamnat la alianţe ori cu PDL, ori cu PSD. Asta chiar că mi-e tare greu să o trec cu vederea.

Mirela spunea...

Nu am votat niciodata la alegerile prezidentiale. Maine este prima oara cand o voi face, punand stampila pe numele lui Crin Antonescu. Probabil ca dupa aceea voi avea multe sa-i reprosez, dar macar sa fie lucruri mai putin grave decat cele prin care s-a "remarcat" Basescu.

iulia spunea...

Si eu il simpatizez pe pletos, mare pacat ca nu are sanse! Poate data viitoare.

Ela Roseni spunea...

Mirela, sa speram ca va fi cum ne dorim...:)

Ela Roseni spunea...

Iulia, doar sa nu renunte...