Pagini

marți, 19 ianuarie 2010

dincolo de fereastră

degetele mele s-au umplut de pixeli albaştri
aşa am dus de nas televiziunile şi
am devenit subiect de ştiri

am ostenit vreo două săptămâni pentru a rămâne în top
apoi l-am jucat chiar pe dracu pe degete
purtând pretudindeni cu mine în jurul meu
flăcări violete - un trend al anului douămiizece -
însă de gropile din asfalt n-am scăpat

maşina mea zace cu roatele-n sus dar
am reuşit totuşi să rămân o femeie blândă

dincolo de fereastră lumea se jură pe biblie că duce o viaţă
aşa cum se cade
drept dovadă oamenii s-au călcat în picioare pentru a li se administra
vaccinul contra gripei porcine
iar acum fiind într-o deplină siguranţă pot vorbi liniştiţi
despre arestarea lui băhăian şi despre atacurile energetice

dincolo de fereastră este patria mea -
o aventură...


3 comentarii:

Anonim spunea...

da'cine'i bahaian,draga?!

CELLA spunea...

offf...
femeie blândă care eşti:) bine că...
luminos loc ţi-ai (re)creat
am aşteptat, a meritat
e a doua oară când "îmi dai emoţii"(pozitive)
mi-e tare dor de poemele tale

Ela Roseni spunea...

cella, mă pregătesc de primăvară:)...