Pagini

luni, 24 mai 2010

Din nou la moşie...:)






11 comentarii:

Anonim spunea...

Ce frumos e la moşia ta! Îmi amintesc de satul bunicilor, cu un nod în gât! Acum bunicii s-au dus, şi casa a fost vândută...Dar, locurile tot frumoase au rămas!

Ela Roseni spunea...

Florina draga, nici bunicii mei nu mai traiesc. Chiar le-am pus flori de camp la mormant! Ce gladiole, ce garoafe...Flori de camp...din livada lor!

Ela Roseni spunea...

Andi draga, ma bucur de faptul ca pot transmite prin modestele fotografii...miresme...Crede-ma ca nu as mai pleca de aici...:)!

iulia spunea...

Pozele astea imi aduc aminte de zilele in care plecam cu bunica pe deal la adunat fanul. Saraca de ea muncea ore in sir, in timp ce eu ii culegeam floricele de camp si ii cantam. Mereu imi zic ca trebuie sa mai fac o plimbare prin acele locuri...

Superstar- spunea...

Buna ziua,sunt administratorul site-ului de desene animate desene-tari.ro , si va scriu acest comentariu pentru a incheia un parteneriat de tipul link exchange,daca sunteti deacord treceti-ma cu titlul desene animate online si trimite-ti mi codul dvs. la e-mailul parteneri[@]desene-tari.ro,va multumesc.

Antônio Araújo spunea...

Amazing places... God bless you!

vlad.mircea. spunea...

Draga mea prietena si sora de suflet iti multumesc mult pt postarea asta fiindca mi-ai adus aminte de o parte a copilariei mele, pe care am petrecut-o-n niste locuri la fel de faine, anume BARAGAN, mai exact jud CALARASI COM CUZA VODA Sat CEACU, care vara tot asa arata, in spec in iunie.Cat despre mosia ta, as zbura si acum pan acolo, fiindca are ceea ce in Baragan s-a cam pierdut acum, adica frumusetea peisajelor, aer curat etc

C a r R a spunea...

am auzit ca ai fost pe la mosie,
apoi am citit ca te-ai reconectat

la viata noastra cea de toate zilele:
am simtit ce mult te-ai bucurat!

Anonim spunea...

servus...
superb verde...
toate cele bune!

Anonim spunea...

Moşiile noastre sunt toate colcaurile din jurul Turzii, până hăăăăăt, departe!

Ela Roseni spunea...

@Iulia, e o adevarata binecuvantare sa poti merge la "iarba verde" proprie...:)

@superstar, tre' sa ma adun pe-acasa...adiga pe la blogul meu si, da, sunt de acord:)!

@vlad, cand aud de Baragan imi aduc aminte de Panait Istrati si de romanul adolescentei mele, "Nerantula"...

@carra, mai vreau la mosie...des. Insa voi avea o vara extrem de incarcata....

@servus, flavius! Sa fii verde:)!

@zamfire, ai zis-o bine! Cel putin, deocamdata, coclaurile ne mai apartin...:)!
@