Pagini

marți, 11 noiembrie 2008

mă cinstesc singură

(poemul salvator XXIV)


doar e ultima zi din luna dragă inimii mele



iar îngerul mierlelor mi-a dat întâlnire în parc

- v-o dezvălui -

în miezul zilei printre frunzele care-au izbit asfaltul

cu greutatea lor în aur



în oraş se leapădă încet hainele de vară târzie

însă tot răsare câte-un buric de fată cu

cercelul scânteind sfidător

doamne! câţi ochi îi cad în capcană!



căldura nu şi-a pus capăt zilelor


cel puţin pe la prânz îţi primeşti porţia şi

dintr-odată toată hărmălaia din jur capătă înţeles

lumea nu ia în seamă criza financiară internaţională

cu razele soarelui între dinţi viaţa se degustă din plin



mă simt în largul meu

tocmai am zâmbit zecilor de zâmbete care trec pe lângă mine

coapsele mele au prins să zboare

spre întâlnirea cu îngerul

căruia i s-a cam urcat poezia la cap

şi nu-i pot intra pe sub piele

fără un poem salvator lipit de suflet



îl găsesc pe înger uşor cherchelit

umblând desculţ şi cu chef de vorbă

ce să zic! de când au coborât în pivniţele oamenilor

nici în îngeri nu mai poţi avea încredere



se omenesc, ei, îngerii


Deva, 31 octombrie 2008


Niciun comentariu: