Pagini

vineri, 7 noiembrie 2008

nu e sfârşitul lumii

poemul salvator XX



chiar dacă am pierdut vremea de pomană


umblând după rachete de tenis care ştiu să câştige


meciul cu tine nu e sfârşitul lumii


că în cel mai aşteptat moment al dimineţii


noul îngerul mi-a întors spatele


şi-a luat laptopul în braţe şi


s-a cărat un weekend întreg (...)


e tânăr e foarte frumos şi e mort după femei




foarte îndrăzneaţă


- îndrăznesc să spun -


e mintea dată mie astăzi


am trecut cuminţenia pe silent şi-


mi fac de cap din capul locului


deh! de ce n-aş avea şi eu drama mea erotică!




zău aşa! nu mă reţin


să te scot în afara legilor tradiţionale


să te fac emo să nu pierd nimic din timpurile


frecate mai tot timpul cu mentă din tuburi cosmetice




a trecut o noapte încep ziua


îmbătându-mă cu 20% ceai de muşeţel 70% lichior pentru


femei 10% tu


toată ziua bună ziua





de trei ore citesc în tăcere tăcere (shusaku endo)


de trei ore îngerul îmi ia apărarea pentru că


învăţ să scriu poeme de dragoste


de trei ore bossul îngerilor îmi vrea sufletul pe tavă


ce noroc am (...) am înger doctorand


apărarea mea e pe aripi bune!




cred în îngerul meu pentru că i se rupe de băieţii deştepţi


este cel mai omenos înger pe care l-am cunoscut de când


tot merg prin cafenele unde se trece pe curat ce s-a lucrat


pe întuneric


în spatele uşilor interzise am vrut să zic dar s-a zis


aşa că trec versul cu vederea


pentru că nu doresc neapărat să mă-nchei


la poveste




Deva, 23 octombrie 2008

Niciun comentariu: