Pagini

duminică, 11 ianuarie 2009

Din biblioteca bunicii

,- Busuioc de pe luncuţă,
Nu stă lumea-ntr-o drăguţă!
- Ba stă, zău, dacă-i mândruţă!
- Busuioc de pe deluţ,
Nu stă lumea-ntr-un drăguţ!
- Ba stă, zău, dacă-i mândruţ!

*
- Bată-te potca de naş
Cu cine mă cununaşi?
- Bată-te potca, măi fine,
Da' n-au fost ochii la tine?

*
- Badea lucră, ploaia cură,
Ieşi, mândruţă, de-i dă gură!
- Eu guriţă cum i-oi da
Că mă tem că m-o muşca
Şi măicuţa m-o-ntreba:
Tu, fetică, draga mea,
Avut-ai gură, ori ba?...
Atunci ce oi cuvânta?
- Spune-i, mândro, tu aşa:
Am avut, măicuţă, hăi,
Da' am dat-o la flăcăi
c-au braţe ca nişte zmăi,
şi ochii din tăciunei,
de nu poţi scăpa de ei!

*
- Strânge, lele, guriţa,
Că te pupă cineva!
- De mă pupă, bine face,
Că doară mie îmi place!

*
- Du-te, fată, la prăşit!
- Mamă, hăi, m-am bolnăvit!
- Du-te, fată, la surcele!
- Mamă, hăi, nu pot de şele!
- Du-te, fată, la flăcăi!
- Bogdaproste, mă dusăi!
:))!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cat ma omor si eu dupa strigaturile astea sincere si fara ascunzisuri:))))

Stii tu, anonima ratoniceasca..

Ela Roseni spunea...

Sunt detinatoarea a unei cărti cu 200 de pagini cu strigaturi...:)!