Pagini

sâmbătă, 27 iunie 2009

Michael Jackson - "Moonwalk" ( His own story - II)

"Deoarece încep să vă spun povestea mea, vreau să repet ceea ce obişnuiesc să spun tuturora când mă întreabă despre începuturile mele cu Jackson 5: eram atât de mic când am început să lucrăm la muzica noastră, încât chiar că nu-mi amintesc mare lucru despre asta. Mulţi semeni îşi încep cariera la o vârstă când ştiu exact ceea ce fac şi de ce fac; ceea ce, cu siguranţă, nu este şi cazul meu. Ei îşi amintesc tot ce li s-a întâmplat, pe când eu, pus să reconstitui zilele care au fost, nu pot face abstracţie de faptul că, la începutul începutului, nu aveam decât cinci ani. Când eşti un copil de pe urma căruia se câştigă bani din spectacole, chiar că nu înţelegi mare lucru din ceea ce se întâmplă în jurul tău. Oamenii mari sunt aceia care iau o mulţime de hotărâri în legătură cu tine, mai ales când nu eşti de faţă. Deci iată ce-mi amintesc. Îmi amintesc cum cântam cât mă ţineau puterile şi cum dansam cu nespusă bucurie, cum munceam, până la istovire, poate prea mult pentru un copil. Cu siguranţă, vor fi destule amănunte de care nu-mi amintesc deloc. Îmi amintesc însă de Jackson 5 cum s-a lansat pe când aveam doar 0pt sau nouă ani."
(Jackson, Michael - Moonwalk, Bucureşti, Editura Univers, 1992)

Un comentariu:

Ela Roseni spunea...

Măi fraţilor, da' chiar niciun virtual nu mi-o atras atenţia că am scris greşit numele "regelui"!
Wow, wow!