Pagini

marți, 24 noiembrie 2009

Domnul Traian Băsescu nu negociază cu nimeni

De fapt nimeni nu mai negociază cu domnul Băsescu. Iată, invitat la Realitatea, Crin Antonescu confirmă ce am scris cu câteva minute în urmă la comentarii.

O mare parte dintre aceia care vor vota în 6 decembrie îi vor demonstra lui Traian Băsescu că şmechereala nu merge de multe ori nici chiar la "poporul partener". Poporul partener se află acum în şomaj, nu-şi poate achita ratele la bănci şi are salariile îngheţate de un an de zile. Să nu creadă domnul preşedinte că mai pupă simpatia de care s-a bucurat la referendumul împotriva destituirii sale. Şi poporul se schimbă în funcţie de "interesele" proprii atunci când poate: la alegeri.

Mă mir că un politician atât de viclean precum domnia sa nu sesizează cât de tare şi de rapid o ia la vale. Cine se caţără pe umerii altora încercând să-şi consolideze puterea sfârşeşte prin a-i coaliza împotrivă-i. Iar pentru această stare de fapt nu cei traşi pe sfoară sunt vinovaţi.

Logica domnului Traian Băsescu e de-a-ndoaselea!

11 comentarii:

Viorica spunea...

Era de asteptat asta inca de cand a incercat sa refaca feseneaua. Cea mai mare greseala a vietii lui.
Eu am scris ca are o sansa daca se dovedeste marinimos, iertator si intelegator.
Daca imi trimiti un email (blogul tau se incarca f greu si n-am descoperit cum sa iau contact cu tine) iti spun si cum am aflat.

maca spunea...

Era sa ma speriu de muzica de pe acest blog, am pc-ul conectat la un reciver de 5x110W. Il tratati cu superficialitate, pe demagogul Basescu. Tipul pare cu o logica deandoaselea, dar sa stii ca a avut anumite "succesuri". Cred ca de data asta i se va infunda. Sper.

Ela Roseni spunea...

Viorica si eu am constatat ca de acasa nu-mi merge blogul insa de la bibliteca sau din alte parti cu servere puternice se incarca. Sper ca nu-i vreo conspiratie! :)

Ela Roseni spunea...

maca, subscriu la infundare...:)

Anonim spunea...

Domnul Basescu negociaza doar cu poporul roman caruia ii este fidel si de soarta caruia vrea sa se intereseze in continuare. Vrea sa dejoace toate planurile marsave ale lui Crin si Geoana si, implicit, ale celor din spatele lor, si sa poata lupta pentru Romania si locuitorii ei.

Anonim spunea...

Băsescu nu negociază cu nimeni sau nimeni nu negociază cu Băsescu?! Ori: Băsescu negociază numai cu nimeni!

Anonim spunea...

Şi loveşte şi copiii peste gură cu dosul palmei, în campanie.
Ca Primul Bărbat al Ţării.

Ela Roseni spunea...

Anonim, nu pot decat sa rad.
Povesteşte-mi şi mie despre un plan dintr-ăla mârşav. Sau o fi din capu' tău?
1.Eu nu il alătur pe Crin Antonescu lui Geoana. PDL-ul a facut o intelegere şi el cu PSD-ul, iar domnul Basescu a fost foarte fericit:"şi-a văzut visul cu ochii". Dacă l-a refuzat PNL-ul, a fost bun şi PSD-ul. Cel puţin Crin Antonescu a afirmat ca e o inţelegere politică fără să fie fericit pentru asta.
2. En nu am simţit ca domnul Basescu ar fi partener cu mine, femeie din popor şi eu! A mai existat un preşedinte care încerca să impună binele lui cu forţa. Se numea Nicolae Ceauşescu şi nu se dădea plecat, neam! Şi nu m-a întrebat niciodată dacă cei din puşcăriile comuniste sunt duşmanii mei. Aceia erau DUŞMANII REGIMULUI, NU DUŞMANII MEI.
3. Nu este bine ca puterea să fie în totalitate nici în mâna unui popor, nici în mâna unui preşedinte şi nici în mâna unui singur partid. Mai repede sau mai târziu o putere aflată în mâinile unui singur actor politic se transformă în autoritarism, apoi, tot posibilul, în dictatură.
4. Se pare că, după 50 de ani de comunism este nevoie de 150 de ani până să începem să avem o mentalitate democrată. Cu democraţia e greu.

Ela Roseni spunea...

Gabriela,acum am deschis televizorul pe Realitatea si am văzut şi eu.
Mă abţin de la a comenta incidentul însă pe mine nu mă intrigă atât de mult comportamentul domnului Băsescu pentru că, de vreo doi ani, eu "l-am citit" şi mă aşteptam să aflu într-o zi că este un om violent.
Iar explicaţia ambiguă pe care l-a dat mi s-a părut chiar mai grav decât incidentul.
La fel de neserios este şi faptul ca aflam doar acum! Ăştia sunt politicienii. Ne cer voturile dar ne tratează parcă am fi nişte nimicuri care ar trebui s-o ia peste bot! Aş fi tare curioasă să aud ce spun politicienii despre "prostime" atunci când sunt între ei.

Ela Roseni spunea...

"explicaţia pe care a dat-o" :)

vlad.mircea. spunea...

Da, pt ca el centreaza, el paseaza si tot el marcheaza.Asa a fost si ca marinar, deci n-ar trebui sa ne mire mimic Cat despre,, popo[r]ul partener'' sa afle si el ca traieste bine, doar din partile laterale[adica mai deloc]