Pagini

marți, 19 ianuarie 2010

some love communism, others hate it!

Unii mai rotesc cadrele şi astăzi...Metoda este una bine ştiută. Chiar dacă  alăturarea pare uşor forţată nu pot să nu trag cu ochiul ideii că avem o înlocuitoare până şi  pentru "scânteia roşie": "flacăra mov". Cum se spunea? Nimic nu se pierde, totul se transformă...

"Bandiera Rossa", melodia de succes a trupei slovene Pankrti.


N-au scăpat nici familia Simpson...


...nici Ucraina...

Recomand "Dicţionarul lui Tudor"...


4 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Cred că rotirea va rămâne o plăcere maximă... Până la ameţeala definitivă...

Ela Roseni spunea...

Ne apără flacăra...Sau şi aia o fi doar pentru unii...O fi având vreo...ideologie...

Anonim spunea...

bai femeie de un sfert de ora astept sa-mi deschida blogul tau, si era sa-mi blocheze si calculatorul cu totul! cred ca pagina e groaznic de incarcata, o fi de la youtuburi, o fi la de altceva, dracu stie, dar m-ai omorat, am fost la un pas sa restartez, si la urma a aparut incet situl, beculind... n-am mai vazut asa ceva de cand ma stiu. scoate trei sferturi din ce-ai pus aici pe el, of. ca as vrea sa revin, dar stiu ca daca intru, gata, merg cu calculatorul la ambulanta. dar ce computer ai, de la nasa? noi astia avem masini si unelte grele, nu suntem toti rotschildzi. si e destul de fain blogul, la dracu. dar deschide-l cu um pc obisnuit si ai sa te crucesti, n-ai asteptat asa nici sa treaca o inmormantare... si inca eu am internet foarte rapid... da' tie nu ti-a mai zis niciodata asta? :(

Ela Roseni spunea...

băi anonimule :), nu-ş care-i treaba. Am un PC 256 RAM si un laptop 1.90 GHz 896 RAM memorie si un PC mai rudimentar la serviciu dar nu am avut probleme cu accesarea cu niciununl. Oricum voi intra in "reconstrucţie" cât de curând. Chiar astept sa-mi mai spuna si altii asta. Greu mi-a mai fost in timpul alegerilor, da' atunci era clar ca erau la maximum toate "magistralele" NETului.