Pagini

vineri, 5 februarie 2010

Iaca ce mai poznă!

            
             Măăăăi oamenilor! Nici nu ştiam că "mogulul" Dan al lui Voiculescu fost-a "colaborator" al Securităţii! Da' no, amu o primit şi "foaia" hotărâtoare. La conducere nouă, colaboratori "noi". Io citii asta ici  'şa. Vaaaai, am rămas mută de uimire! D'aia scriu, că nu mai pot vorbi. Dac-0 mai ajunge vreodată PSD-ul la putere ş-o fi tot în bună  relaţiune cu PC-ul, sigur-sigur  şi indiscutabil şi Traianului îi va fi atârnată tinicheaua de coadă (că şuviţă nu mai are).  Atunci  din nou voi rămâne mută de uimire. Aaaa! "Să-ţi fie ruşine, Dan Voiculescu!"

            Şi după ce mă garnisii cu atare ştire mai că-mi venii cheful să vă spui ce băgai azi la cap, adică despre lecturile zilei:

  1. Bogdan O. Popescu - Poemul de gardă (integral);
  2. Corneliu Porumboiu - Poliţist, adjectiv (integral);
  3. Biblia ortodoxă - Miheia (integral);
  4. Presa;
  5. 10 Bloguri:nuclearrr (901-892), vlad (moralis), viorica (secretele palatului), pamflezistul (udreacatist, mututramină), jurnalul anei (friday flowers), carra (mi-a revenit inspiraţia - "mişto"  pour moi), ioan usca (indicii anatomice 1,2, 3, 4), vaca verde (despre rutina zilnică de blogger), ddanette (creaţie), cella (poeme la patru mâini...).

La inchiderea ediţiei să-l adăugăm pentru sporire pe Ulise al lui Zamfir :)!

    10 comentarii:

    Anonim spunea...

    E faină "Indicii anatomice", o ştiu!...

    Ela Roseni spunea...

    Te cred pe cuvânt! :)
    Dacă-mi ies ploile :) voi fi mai liberă şi cu posibilităţi de călătorie...Tare-aş vrea să fie după plan...:)

    CELLA spunea...

    Elaaa:)))
    am scris un cuvânt de bună revedere, mai devreme şi mai jos, şi cred că am uitat să-i dau startul ori ceva...
    emoţia dragă a revederii

    Ela Roseni spunea...

    Cella, ştii că mă bucură faptul că cineva este emoţionat de faptul că ...am revenit? Mulţam! :)

    C a r R a spunea...

    un bun venit lui Ulise

    Zam Fir Pop spunea...

    Oare, de ce nu se vede mesajul lui Ulise, postat de mine aseară?!
    Să aveţi o zi minunată în fiecare zi!

    Ela Roseni spunea...

    carra, Ulise e ceva mai mare decât Titi...:)!

    Ela Roseni spunea...

    Zamfire, care lăbuţă o folosit-o? :)

    Anonim spunea...

    Poate, p-aia şchioapă!

    Zam Fir Pop spunea...

    Ca să ne ierţi pentru că te admirăm (mai ales eu!), îţi trimitem un mărţişor (mai ales Ulise!). Îl găseşti la: http://blogulise.wordpress.com/2010/03/01/martisor-pentru-prieteni
    Să ai Primăvara în suflet, mereu!