Pagini

miercuri, 5 noiembrie 2008

au dat iama prin mine

poemul salvator - VIII




cum s-au mai repezit orele dimineţii sorbindu-mă! ţuguindu-şi


buzele păcătoase, desfrânatele! pe unde mi-or fi umblat toată noaptea!


trag aer salvator în piept. aerul e plin de miresme orgasmice! aşa se întâmplă


la sfârşit de săptămână când oamenii au timp de ei înşişi!




***




simt o mângâiere pe care nu o pot rosti! se înfăşoară îndemânatică în jurul


mijlocului. el, săracul, stângaci! dă să iasă din ochiul tău vulturesc. aş! mai


rău se-ncurcă-n irişi. se arcuieşte şi-ncepe să depene fir lung viclean


învăluitor. din toată-nvălmăşeala s-a auzit un ecou din coconul cearşafului


dar inimile? inimile unde vă sunt?




***




mârâit de frunze. prea aproape de fereastră nucul comunitar. scârţâitor


crengile-i se strecoară printre ochiurile perdelei. iscodesc ursuz biblioteca


fotoliile patul. dau un bobârnac tastaturii. aha! tu scrii! tastatura sare ca


arsă. spune mersi! de când îmi zdrobesc mie oasele, trăiţi voi mai mult!


ieteeee! ce strofă ecologică mi-a ieşit!




***




carevasăzică am scris şi am rămas în viaţă. oricâte tornade de cuvinte


profetice ar năvăli tot n-aş putea renunţa la exerciţiile de zbor. cine învaţă


zborul poate răspunde chemărilor. cine nu, îşi face mereu calcule fără a aduna


nimic. e bun şi-un dram de elogiu efemer. e bun şi-un drum al vieţii fisurat pe


alocuri de cratere cu dileme




***




mi-ai promis că vom înălţa zmeie în mijlocul vârtejurilor de triluri de canari


aurii. mi-ai promis că vom trece curcubeul peste cascada iguazu. te-am crezut


păcat cu păcat. te-am ascultat. frumoasă e această zi în carouri în care ai hotărât


să-mi mărturiseşti că totul este doar poezie. sunt poetă şi pot accepta asta. da’ zmeie tot vreau


să-nălţăm!




Deva, 12 iulie 2008

Niciun comentariu: